VITAMIN KULIT CANTIK HARGA RAHMAH

Raya dah nak dekat, tapi kulit masih kusam dan berjerawat. Malu la nak jumpa orang macam ni. Masa PKP dulu boleh lagi nak menyorok dari jumpa orang. Sekarang nak guna alasan apa pulak. Aduh, peninglah!

Ummi dulu, tak pernah kisah pun pasal kulit ni. Asalkan tudung "on point", terus onz keluar rumah. Tapi, Ummi ada masalah resdung yang agak teruk, membuatkan ummi terpaksa juga makan vitamin kulit. Setelah bermacam ubat makan, sampai tak sedar rupanya ubat yang ummi ambil tu ada steroid dan telah diharamkan oleh KKM.

Maka, bermulalah kisah penghijrahan Ummi kepada vitamin Shaklee yang "Beyond Organic" ni.

Asalnya memang Ummi consume untuk masalah resdung je. Tanpa Ummi sedar, Ummi kena scam! Bukan setakat resdung berkurang, kulit pun jadi makin cerah, parut jerawat makin pudar, jerawat pun dah segan nak muncul! Tak tau mana dia lari. 😆 Ini semua penangan vitamin kulit yang Ummi ambil.

Sebelum & Selepas


Ummi yakin, ramai di luar sana yang alami masalah macam ni. Mari Ummi bantu bagaimana nak kurangkan kegusaran anda dengan vitamin kulit yang terbukti berkesan & selamat.

Vitamin Kulit Paling Asas.

Setelah menjadi pengguna setia (mestilah setia sebab dah dapat kesan terbaik kan), barulah Ummi tahu, Vitamin C ni bukan sekadar nak kurangkan masalah gatal hidung, tapi sangat diperlukan untuk atasi masalah kulit.

Fungsi Vitamin C Untuk Kulit:

1. Menggalakkan Penghasilan Kolagen

2. Bertindak Sebagai Antioksidan

3. Mengurangkan Keradangan Kulit

4. Melindungi Kulit Dari Sinaran UV

5. Mencegah Daripada Kulit Kering

Sebenarnya, banyak lagi manfaat Vitamin C untuk kulit yang dibuktikan melalui kajian saintifik. Ummi senaraikan 5 dulu supaya kalian dapat gambaran.

Fungsi Protein Untuk Kulit:

Selain Vitamin C, protein yang lengkap juga membantu untuk kita mendapatkan kulit yang sihat dan cantik.

Ini kerana, protein merupakan asas kepada pembinaan sel. Persoalannya, bagaimana kita nak mendapatkan protein yang lengkap & berkualiti? Cukupkah hanya dengan makan protein dari sumber haiwan?

Kalau dulu, mungkin kita boleh berasa selesa menjadikan telur sebagai sumber utama protein dalam pemakanan harian. Ummi nasihat kalian, jangan lagi bermimpi di siang hari pada tahun 2023 ni. Dengan harga yang semakin naik, masalah kekurangan stok dan sebagainya. Ni

Set Vitamin Kulit Rahmah

Oleh sebab itu, Shaklee yang sangat memahami masalah rakyat marhaen, telah menawarkan Set Hidangan Rahmah yang sedang popular masa kini. Bukan RM5 satu hidangan, tetapi RM3.30 sahaja!

Ya, kalini kalian tidak bermimpi. Cuba cubit sikit pipi tu. Kalau sakit, betul lah apa yang kalian baca ni.

Set Rahmah Shaklee


Set Hidangan yang dinamakan 'Healthy Rahmah' ini terdiri daripada Sustained Release Vitamin C Shaklee dan Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee. Dua item ini merupakan Vitamin Kulit Cantik yang diberi harga Rahmah.

Lebih kurang 15 hari sahaja lagi kita akan menyambut Syawal. Masih belum terlambat untuk kalian dapatkan kulit yang lebih sihat di pagi raya.

Cepat-cepat hubungi Ummi di talian 013-6407445. Atau tekan sahaja link media sosial Ummi untuk kalian pastikan Ummi bukanlah scammer.

Bertindak segera sebelum Harga Rahmah bertukar Rahimah 😅

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

Facebook : Nur Ain Syahidah Sharifuddin

Page : Pengedar Shaklee Seanawang





 

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular