BISNES ONLINE PALING LAKU & POPULAR MASA KINI

Sejak PKP beberapa tahun lalu, bisnes atas talian atau bisnes online mencanak naik dan menjadi pilihan kebanyakkan jurujual. Hal ini kerana waktu PKP, rakyat Malaysia khususnya banyak menghabiskan masa di rumah bagi mengelakkan jangkitan COVID-19.

Walaupun musim PKP telah beberapa tahun berlalu, bisnes online masih relevan sehingga hari ini. Rata-rata juru jual masih meneruskan aktiviti bisnes secara online adalah kerana kos yang diperlukan untuk menyelenggara bisnes adalah rendah.

Bagi anda yang masih tercari-cari bisnes online apa yang paling laku pada masa kini, mari Ummi share point untuk anda pertimbangkan.

Sebagai seorang suri rumah yang memilih untuk menjaga anak-anak di rumah, namun masih menginginkan pendapatan sendiri, bisnes online adalah pilihan terbaik. Dan pilihan Ummi pastinya Shaklee.

Walaupun banyak bisnes yang gulung tikar asbab PKP, perkara sebaliknya yang terjadi pada syarikat suplimen pilihan No.1 rakyat Malaysia, Shaklee. Sales Shaklee mencanak naik sehingga 300 kali ganda!

1. Syarikat Yang Kukuh & Stabil

Shaklee Corporation telah ditubuhkan pada tahun 1956 dan sudah bertapak di Malaysia sejak tahun 1988. Sepanjang penubuhan Shaklee, tidak pernah sekali pun syarikat ini gagal membayar bonus pada pengedarnya. 

2. Produk Berkualiti & Permintaan Tinggi

Vitamin pertama Shaklee sudah berusia lebih 100 tahun. Manakala produk Shaklee disokong oleh 100+ paten dan paten yang sedang diproses serta 100+ kertas saintifik yang telah diterbitkan.

“ Kami membuat produk yang lembut kepada alam sekitar dan tidak pernah membuat ujian ke atas haiwan. Saya tidak akan mencipta produk yang akan merosakkan satu sel tisu di dalam badan. ”

 

Dr. Forrest C. Shaklee
Pengasas, Shaklee Corporation.

3. Modal Rendah, Bonus Unlimited

Dengan hanya RM35 sahaja, anda sudah boleh memulakan bisnes Shaklee. Permulaan yang mampu milik oleh semua orang termasuk pelajar dan suri rumah. Paling best, bonus yang ditawarkan adalah tiada had. Unlimited!

Compensation Plan Shaklee berpaten!

4. Tidak Perlu Simpan & Pos Barang Sendiri.

Segala pembelian stok boleh dilakukan di cawangan atau website Shaklee yang mesra pengguna. Semua kerja pembungkusan dan penghantaran dilakukan oleh pihak syarikat. Pengedar hanya perlu key-in orderbl diwebsite, barang akan sampai di depan rumah. Mudah bukan.

5. Kelas Nutrisi & Bimbingan Secara Online

Walaupun bisnes Shaklee kini boleh dilakukan secara online, kelas nutrisi dan bimbingan dari Shaklee turut dilakukan secara online.

6. Fleksibel

Bisnes Shaklee tidak memerlukan kedai fizikal, kos overhead, upah pekerja dan sebagainya. K bisnes secara atas talian ini boleh dilakukan pada bila-bila masa & dimana sahaja. Walaupun anda sedang bercuti!

Diharap perkongsian Ummi mengenai bisnes online paling laku & popular ini sedikit sebanyak membantu anda membuat keputusan terbaik untuk bisnes anda.

Tekan link daftar untuk memulakan bisnes online anda bersama Shaklee.

#NextLevelBlogging
#Blogmegashaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular