Insentif Lumayan Shaklee

Hai! Assalamualaikum. Pejam celik pejam celik, dah 4 Syawal dah. Cepat betul masa berlalu.


Dalam meraikan kemeriahan Syawal, pasti terselit sedikit kerisauan pada hati kita semua kan. Iyelah, nak sambut Syawal ni, banyak betul duit keluar. 


Masa ni la kita all out setahun sekali berbelanja. Paling kurang sepersalinan lengkap baju baru untuk dipakai di pagi Raya.


Bagi yang sudah berkeluarga, pasti nya lebih banyak kos yang keluar. Bukan setakat persalinan di pagi Raya, nak pulang ke kampung halaman juga memerlukan kos yang banyak. Duit minyak, tol, makan dan lain-lain.


Bagi mereka yang tercari-cari sumber kewangan untuk menampung kos perbelanjaan Raya baru ini, belum terlambat untuk saya mengajak anda sama-sama tambah income dengan Shaklee.


Bagi mereka yang belum mengetahui, Shaklee merupakan syarikat multilevel marketing yang sudah lama bertapak di Malaysia.


Dengan produk yang evergreen, produk Shaklee sentiasa mendapat permintaan dari orang ramai tidak kira musim.


Apa yang lebih menarik, Shaklee menawarkan income yang unlimited. Ya! Compensation Plan Shaklee tanpa had ini juga telah dipatenkan. Bermakna, Shaklee satu-satunya syarikat multilevel marketing yang menawarkan bonus tanpa had.


Jom Ummi share insentif Shaklee yang sangat menarik ini.


Secara umumnya, Shaklee menawarkan pemimpin perniagaan mereka 3 C.


1. Cash


Cash bonus yang ditawarkan adalah berdasarkan jualan bulanan. Cash bonus ini tidak termasuk untung runcit.


2. Car bonus


Bonus kereta yang diterima minimum RM550 bagi pemimpin perniagaan yang telah melepasi saringan bonus kereta. Bonus kereta ini perlu disaring sekali seumur hidup.


3. Convention Trip


Insentif Shaklee yang diberikan kepada pemimpin perniagaan yang telah mencapai point tertentu. Trip mewah yang ditawarkan adalah sepenuhnya ditaja oleh Shaklee.


Untuk mengetahui lebih lanjut insentif Shaklee yang ditawarkan, boleh klik link ⤵️

Insentif Shaklee 

 

Ulasan

Catatan Popular