Hari Raya Open House Dengan Event Bisnes Yang Happening!

Rakyat Malaysia memang sinonim dengan Hari Raya Open House. Sepanjang Syawal, rumah sentiasa terbuka untuk menerima tetamu. Tak kira jauh ataupun dekat, semua ambil peluang untuk mengeratkan silaturrahim.


Pada zaman ini, Open House Hari Raya bukan setakat rumah saudara, jiran atau kenalan sahaja, ditempat kerja, sekolah malah team bisnes juga menyambut Hari Raya Dengan Open House. Ibaratnya, tidak lengkap sambutan Raya tanpa Open House.


Sabtu yang lalu merupakan pelengkap event iReach X5. Team bisnes Shaklee paling besar dan paling efektif di Malaysia. Walaupun masih dibulan Syawal, aktiviti bisnes tidak pernah dilupakan.


Istimewa event kali ini, dilengkapi dengan juadah raya. Leaders yang datang dari pelbagai negeri, turun padang untuk menyertai kelas istimewa raya hanya di iReach.


iReach X5 adalah event yang dirangka untuk ahli-ahli Shaklee yang berdaftar dengan team iReach. Secara asasnya, kelas ini mfempunyai 3 peringkat.


Kelas yang pertama, Gear UP 1 adalah kelas asas Shaklee. Kelas yang informatif tetapi disampaikan secara santai. Kelas umum untuk pengguna Shaklee dan baru ingin mencuba produk Shaklee.

Event Gear UP 1 


Kelas yang kedua, Gear UP 2 adalah kelas bagaimana cara untuk memulakan bisnes Shaklee. Kelas ini sesuai untuk pengguna Shaklee yang ingin menjadi leader dan mengembangkan empayar bisnes mereka.

Event Gear UP 2 


Kelas yang ketiga, Level UP 1 adalah kelas yang membimbing leader-leader Shaklee untuk mengembangkan team dengan lebih laju & sustainable.

Event Level UP 1 & Open House Hari Raya iReach


Berbalik kepada event iReach X5 Level UP 1 sabtu lepas, walaupun awalnya terasa berat pengisian kelas peringkat ketiga ini, masih mampu fokus dan dicerna dengan baik.


Ditambah pula, sebelum kelas bermula, peserta telah menjamu selera dengan pelbagai juadah raya. Kekal proaktif & produktif kerana semuanya powered by Shaklee!


Pastinya event iReach X5 ini tidak akan terlaksana tanpa izinNya serta kesanggupan dan kesungguhan master-master iReach memerah idea, berkorban masa untuk menyiapkan module demi menyampaikan ilmu berharga buat semua ahli iReach.

Mastermind iReach X5 


Terima kasih tidak terhingga buat semua master iReach.


Korang nak join team iReach yang happening dan ada sistem yang proven ni, klik sini.


Jangan lupa follow


Facebook : Nur Ain Syahidah Sharifuddin 

FB Page : Pengedar Shaklee Senawang Seremban 

Instagram : Ain Syahidah | Pengedar Shaklee Senawang 

YouTube Channel : Coach Ain Kushairi 

TikTok : Ain Syahidah | M.O.M.S


#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


Ulasan

Catatan Popular