Mudah Saje Renewal Dengan Shaklee

Hai assalamualaikum! Harini Ummi nak share cara mudah nak renewal membership Shaklee.


Membership ni perkara biasa bila kita masuk mana-mana organisasi. Selama mana kita aktif dengan organisasi tersebut, selama itulah kita perlu aktif keahlian.


Penting ke nak renew membership sebenarnya?


Setiap orang yang berdaftar keahlian dengan Shaklee, pasti akan sampai masa tamat tempoh membership nya.


Renewal membership penting supaya ahli akan sentiasa mendapat manfaat sebagai ahli berdaftar. Antara manfaat mendaftar sebagai ahli Shaklee, boleh rujuk gambar di bawah.


Kelebihan Daftar Member Shaklee 


Untuk renewal Shaklee, setiap tahun akan automatik diperbaharui apabila ahli membuat pembelian apa-apa produk Shaklee sepanjang 3 bulan sebelum tarikh luput keahlian. Tarikh luput keahlian setiap ahli adalah pada tarikh kelahiran.


Renewal Shaklee boleh dilakukan di website atau di semua branch Shaklee. Untuk keahlian yang sudah tamat tempoh, renewal boleh dilakukan sendiri di branch Shaklee. Sama ada membeli produk atau membuat bayaran keahlian RM35.


Bagi membership yang sudah tamat tempoh dan maklumat sudah terkeluar dari sistem, individu perlu mendaftar semula keahlian yang baru. Start all over again.


Pendaftaran baru boleh dilakukan dengan yuran RM 35 atau membeli produk bernilai RM350 ke atas atau bersamaan 100uv. Ataupun membeli set promosi yang menawarkan keahlian PERCUMA seperti promosi Set Rahmah & Flash Sale.


Promosi Set FREE Membership.


Haa, yang mana satu pilihan korang? Semua mudah kan?


Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai Shaklee, tentang compensation plan, produk atau apa-apa berkaitan Shaklee, roger Ummi cepat okay!


Nak Daftar Shaklee/Beli Shaklee


Jangan lupa follow


Facebook : Nur Ain Syahidah Sharifuddin 

FB Page : Pengedar Shaklee Senawang Seremban 

Instagram : Ain Syahidah | Pengedar Shaklee Senawang 

YouTube Channel : Coach Ain Kushairi 

TikTok : Ain Syahidah | M.O.M.S 


#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

Ulasan

Catatan Popular