Inovasi 100 tahun Multivitamin Shaklee - Kini Berwajah Baru

Inovasi 100 tahun Multivitamin Shaklee - Kini Berwajah Baru.


Adakah rakyat Malaysia cukup pengambilan mikronutrien setiap hari?


Hasil Kajian Nutrisi Golongan Dewasa Malaysia (MANS) 2014 menunjukkan bahawa lebih dari 3/4 rakyat Malaysia tidak mengambil makanan yang kaya vitamin dan mineral dengan mencukupi. Dengan pola pemakanan rakyat Malaysia yang cenderung pada makanan tinggi karbohidrat & gula, serta tersenarai dalam negara obese, dapatan ini tidaklah memeranjatkan.


Apa yang membimbangkan, kekurangan mikronutrien mendedahkan individu kepada masalah kesihatan yang kronik. Mikronutrien merujuk kepada vitamin dan mineral yang diperlukan dalam jumlah yang kecil namun penting untuk kesihatan yang baik.


Kekurangan mikronutrien boleh mengakibatkan masalah kesihatan seperti kurangnya tenaga, kelemahan otot, penurunan daya tumpuan, masalah pertumbuhan dan perkembangan pada kanak-kanak, gangguan sistem imun, dan risiko penyakit kronik seperti penyakit jantung, diabetes, dan osteoporosis.


Berikut adalah jumlah hidangan yang diperlukan untuk melengkapkan keperluan mikronutrien sehari bagi orang dewasa. Persoalannya, mampukah anda mengambil semua hidangan ini dalam sehari?


Anda tidak perlu khuatir kerana Shaklee menyediakan produk multivitamin terbaik dari Dr. Forrest C. Shaklee. 

Beliau mencipta multivitamin antara yang pertama di Amerika Syarikat dinamakan Vitalize Minerals. Hasil inovasi lebih daripada 100 tahun ini telah membawa multivitamin Shaklee kepada formulasi Vita-Lize.


Kelebihan yang ada pada Vita-Lize adalah;


✓ 25 jenis multivitamin & mineral penting

✓ Disokong oleh Kajian Klinikal (Kajian Landmark)

✓ Sistem Penghantaran Salutan Mikro Berpaten untuk memastikan penyerapan asid folik


Dapatkan segera untuk kesihatan yang lebih baik.

Ulasan

Catatan Popular